Informace pro rodiče

Jak lekce probíhá?


Rozehřívací část - má nejen rozehřát, ale i odstranit případné obavy a stud, tématicky naladit na celou lekci, probíhá hravou formou.

Taneční technika - opět hravou formou, technické části jsou adekvátní věku dětí, jednoduché taneční vazby se učíme s pomocí říkanek a fantazií.

Hlavní část - společná tvorba jednotlivých choreografií (příběhy, pohádky, texty písniček) - opět s ohledem k věku.


Nedílnou součástí jsou také taneční improvizace a hry podněcující dětskou fantazii a vzájemnou citlivost a empatii, vycházejí i z momentálních nápadů a naladění dětí.

Zklidňující část - tématicky navazuje na obsah proběhlé lekce, součástí je protažení, zklidnění, uzavření lekce a sdílení zážitků.

V čem tančit

Pohodlné oblečení, tričko nebo trikot s legínami, může být doplněno sukýnkou. Důležitá je obuv - ideální jsou taneční piškoty. Zcela nevhodné jsou boty s tvrdou podrážkou.

Organizace tanečního roku

Taneční rok má dva semestry, každý po 15 lekcích. Děti dostanou na začátku každého semestru průkazku s rozpisem jednotlivých lekcí. Každý semestr bývá ukončen představením v divadle.

Absence a náhrady

Lektorka uvítá, pokud jí případnou absenci dítěte oznámíte. Náhrady zameškaných lekcí jsou možné v ostatních probíhajících kurzech . 

Sedmero pro tanečníky

1. každé dítě je individualita a jako k takovému je k němu přistupováno

2. cílem není dokonale technicky provedená choreografie, ale choreografie společně s radostí vytvořená, vždy je vystavěná na příběhu

3. taneční techniku, vazby, rytmus i celé choreografie se učíme hravě - s pomocí pohádek, příběhů a říkadel

4. tanec je pro nás přirozený způsob pohybu, formuje tělo, naplňuje naše pohyby smyslem

5. při tanci můžeme porozumět spoustě dalších věcí

6. při tanci můžeme poznat nové kamarády a kamarádky a zažít s nimi mnoho zajímavého

7. tancovat můžeme na jakoukoli hudbu (a i potichu...)